Attentie

Je kijkt naar een splinternieuwe website die gelanceerd is op 12 oktober 2017. Deze nieuwe site bevat echter nog enkele oude pagina’s en dit is er één van. Tussen nu en enkele weken wordt deze volledig opnieuw ontworpen en herschreven.

Webdesign, hoe belangrijk is het voor jou?

Webdesign bepaalt voor een groot deel of je bezoeker verandert in een klant of niet…

Webdesign (de uitstraling & vormgeving van je website) is gekoppeld aan een eerste indruk, en de eerste indruk van jouw prospect of bezoeker is zeer streng. Mensen zijn sceptisch, zeker op internet… Het is dus absoluut noodzakelijk om met je website een zeer goede eerste indruk te maken.

Dat is exact waarmee ik je help. Ik help je met het maken van een zo goed mogelijke eerste indruk, zodat jouw bezoeker of prospect denkt; “wow, dit ziet er aantrekkelijk, betrouwbaar en overzichtelijk uit… hier ga ik eens dieper op in…”

Niet alleen een likje verf…

De meeste webdesigners richten zich over het algemeen alleen op het uiterlijk van waar ze aan werken. Het laatste likje verf.

Ik ga twee niveaus dieper. Ik ga namelijk diep in op de gebruiksvriendelijkheid en daarnaast de marketingboodschap van jouw website. Een website is namelijk geen kunstwerk of visitekaartje, maar een commercieel marketingmiddel. En hoewel het zeer goed is om een aantrekkelijke website te hebben, slaan veel webdesigners volledig de plank mis omdat hun websites slecht te gebruiken zijn, of niet duidelijk maken wat er verkocht wordt en waarom…

Vooral het ‘webdesign los zien van je marketingboodschap’ is een veel gemaakte, maar zeer dure fout. Ik integreer de marketingboodschap van mijn klant daarom in de kern van jouw webdesign, waardoor ieder element op de website het marketingdoel ondersteunt.

Mijn uitgangspunten voor succesvol webdesign…

Ik werk vooral voor de klant van mijn klant.
Vrijwel altijd is de kortste weg naar commercieel succes, een design dat is gemaakt voor de eindgebruiker.

Aandacht voor jou, diepgang voor de opdracht.

Het motto van vrijwel alle webdesigners is; ‘ik doe zoveel mogelijk opdrachten per maand’. Hier wijk ik af… Ik houd van diepgang, niet van fabriekswerk. Diepgang en maatwerk leiden altijd tot de beste commerciële resultaten. Dezelfde diepgang en aandacht die ik nodig vind voor goed webdesign, vind ik nodig in mijn contact met jou. Uiterste betrokkenheid is vanzelfsprekend voor mij.

Meer dan 10 jaar ervaring en een gezonde kijk op mijn talenten.

Je kunt niet overal geweldig in zijn, en een goede schoenmaker blijft bij zijn leest. Ik ben een veel gevraagde, creatieve en gedreven webdesigner met een enorme passie voor user experience design en de psychologie van de eindgebruiker. Ik run Paul Christian zelfstandig, en wordt ondersteund door een groot netwerk van andere getalenteerde zelfstandigen. Binnen ‘design’ en ‘advies’’ ben ik de specialist, andere pittigere zaken besteed ik uit aan andere specialisten, wanneer nodig. Hier merk jij niks van, behalve dat het resultaat 10 keer zo goed is.. Omdat ik werk met andere bedrijven en zzp’ers, is de service en kwaliteit gegarandeerd. Iedereen heeft namelijk zijn eigen reputatie hoog te houden.

Jij kunt blijven zitten waar je zit.

Mijn contact met jou verloopt over het algemeen per telefoon, e-mail of Skype sessie. Deze communicatie gaat vele malen sneller, er gaan geen kostbare uren verloren aan reistijd. Daarnaast komen we sneller ter zake, en ook ben ik in staat om een veel grotere groep mensen te helpen op deze manier.

Uitgebreid advies. Altijd.

Goed advies vind ik noodzakelijk bij een designopdracht. Ik adviseer altijd over design, marketing en gebruiksvriendelijkheid en probeer je te laten kijken door mijn ogen. De kennis die je opdoet, is erg waardevol, en zal zichzelf gegarandeerd tien keer terug verdienen.

Wie zijn mijn klanten?

Ik heb opdrachten gedaan voor de Gemeente Leeuwarden, grote internetondernemers, psychologen, auteurs, marketing consultants, financieel adviseurs, maar tevens ook voor kapperszaken en startende ondernemers.
Over het algemeen werk ik vaak voor ambitieuze, zzp’ers en mkb’ers. Bedrijven met 1 tot 20 werknemers, die het grote belang zien van webdesign en kwaliteit, waarde hechten aan maatwerk, open staan voor suggestie en een nieuwe blik en geloven in de noodzaak van goede marketing en gebruiksvriendelijkheid.

Wil je even overleggen?

Heb je een vraag of een uitdagend project? Neem gerust contact op. Ik denk graag met je mee. Bel (of app) naar: 06-42 48 46 00 of stuur een bericht via de contactpagina ›